لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بهترین روز مربیگری او

بهترین روز مربیگری او

زیباترین روز مربیگری او تا به این جای کاردر نیوکمپ رقم خورد، جایی که با پیروزی پرگل و ارزشمند سه بر صفر یوونتوس او برابر آبی و اناری های بارسا می تواند آغازگر راهی باشد که آینده بزرگی را برای او به ارمغان اورد. اگر اندره آ پیرلو بتواند این تیم را با انگیزه و روحیه ای که خاص یوونتوس است و یووه ها در هفته های نخست از ان به دور بودند را همچنان با قدرت حفظ کند، خواهد توانست در کنار رسیدن به دهمین اسکودتوی متوالی، در لیگ قهرمانان نیز خواسته سال های اخیر مدیران و تیفوسی های یووه را عملی کند.

 

پیرلو در کنفرانس خبری گفت:

 

برای ما مهم بود، این گام مهم برای ما بود، برای ادامه راه، برای ادامه نمایش ما در نیمه دوم دربی، زمانی که با تمرکز وارد زمین میشوی خواسته ها و نتایج نیز از راه می رسند. برای این بازی اماده شده بودیم، برای اینکه میانه میدان را از ان خود کنیم، برای بازی سه برابر دو، برای گرفتن بازی و در دست داشتن کنترل بازی، با بازیکنی مانند مک کنی می توانستیم. می دانستیم که انها ما را تحت فشار قرار خواند گذاشت و تلاش می کنند که میانه میدان را از ما بگیرند. ولی می دانستیم که در خط میانی شان مشکلاتی دارند ما خوب کار کردیم بسیار خوب، از نظرسطح بازی، تاکتیکی و فنی واقعا عالی کار کردیم، از تمام فرصت ها به خوبی بهره بردیم و مهارت خودمان را در استفاده از فرصت ها نشان دادیم.

 

خوشحالی کریس

 

این یک رضایت فوق العاده است، برای همه ما، برای کریس نیز ویژگی خاصی دارد، انجام دادن یک بازی بزرگ برابر تیم و رقیب ابدی اش، انگیزه لازم را داری و می توانی متفاوت عمل کنی.

 

تفاوت های یووه

 

آسان نیست، دیدارهای زیادی هستند و باید از نظر ذهنی نیز بازیکنان اماده باشند، هر از گاهی باید ذهن شان نیز استراحتی داشته باشد تا بتواند تمرکز لازم را دوباره به دست بیاورد. باید در سری آ نیز همین طور بازی کنیم و دیداری را از دست ندهیم، باید اماده باشیم. برابر جنوا نیز همین طور بازی خواهیم کرد،این یک اجبار است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: